والپیپرز! [خادم الزهرا]

طراحی و گرافیک مذهبی

والپیپرز! [خادم الزهرا]

طراحی و گرافیک مذهبی

والپیپرز! [خادم الزهرا]
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۵۰ ب.ظ

کامنتی که مطلب شد!

این متن دیدگاه یکی از مخاطبان برای مطلب زیر است

http://wallpapers.blog.ir/1392/10/02/angel

.:: اگر در رد یا تایید این نظر دیدگاهی دارید ذیل مطلب فوق درج بفرمایید. ::.

برای مشاهده کامل متن نظر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مدیریت والپیپرز

سلام و رحمة الله ...
گمنام هستم ،،، 
و مشاهده کردم بعد از نظرم ، نظرات دیگری هم نوشته شد ...
اما قبل از آن :
تشکر میکنم از طراح گرامی (سعید آقا) که طرح رو عوض کردند که این عملشون نشون از شعور و درک بالا و درستشون بود و همچنین احترام قائل شدند برای مخاطبنشون ،،،
یک مقداری سوء تفاهم پیش آمده و من در اول نظر قبلی هم عذر خواهی بابت رُک بودن نظرم عرض کردم ، ولی چه کنم از کم لطفی های بعضی رفقا ...
خدایی نکرده اگر من انتقادی میکنم اصلا دلیل بر این نیست که طراح رو ببرم زیر سوال یا از عمد بخواهم شخصیتی رو خراب کنم ، نه ، ابدا ،،،
لذا باز هم عذرخواهی میکنم ،،،
اما در مورد مباحثِ پیش آمده ، بعد از نظرِ حقیر ، باید خدمت رفقا عرض کنم :
تمام نظرات رو با کم و کاستی هاش خوندم و کم لطفی های خیلی از دوستان رو هم نوش جان کردم ، و نا گفته نماند که از صد پُتک هم برایم سنگین تر بود ،،، عیبی ندارد ،،، همه که میگویند ، شما هم رویش ،،، دیگه واقعا بعید میدونستم که بعضی از همسنگرهای خودمم...(هــــــی ، بگذریم)
بصیرت باید همه جا باشد ،،، بصیرت ،،،
اما نمیدونم حتی عده ای که ادعا دارند ، فقط اسمِ "بصیرت" رو میفهمند !!!
بقول یکی از رفقا مثل دستگاه هیئت که اکو دارد اینها فقط تکرار میکنند ، بصیرت ، بصیرت ، بصیرت ...
اصلا مثال مناقشه نیست و اصلا هدفم این نیست کسی رو تخریب کنم و به منظور هم برندارید لطفا ...
فردی با نام "سه نقطه..." نظر گذاشته بود که اگر قرمز رنگ شهوته ... (خودتون مطالعه کنید)
واقعا از این حرف شما به شدت خجالت زده شدم ،،، با توجه از شناختی که از شما و وبتان دارم این حرف از شما بعید است ...
بله ، پرچم ایران رنگ قرمز هم دارد اما این مثال شما هیچ ربطی به موضوع ندارد ،،، هیچ ربطی ...
اینگونه که شما میگید پس خون هم قرمزه و شهوت آوره دیگه !!!
ولی چرا مثلا فیلم های هالیوودی ، حالا مثلا اینی که رفیقمون مثال زدن The lady in red با پوشاندن لباسهای تنگ و ... برتن بازیگران زن و از همه مهمتر بارنگ قرمز این کار و تحریکات جنسی را انجام میدهند ؟؟؟ چرا با خون یا مثلا سر بریدن این کار را نمیکنند ؟؟؟
خون هم قرمز است و رنگ شهوت است ،،، نه ؟؟؟
ببینید مثالتان اصلا ربطی ندارد ...
رفقا مشکل من با اصل رنگ قرمز نیست ، چه بسا که خداوند متعال خیلی از زیبایی های طبیعت و یا خوراکی ها را با این رنگ رنگ آمیزی کرده ، خونی که در بدن ماست قرمز است و و و ...
که برداشت اشتباه میکنید ؟
امروز دشمن از رنگ قرمز چه استفاده هایی میکند ؟
یا اصلا بهتر است اینگونه خدمتتون عرض کنم ؛ چرا امروز دشمن از رنگ قرمز استفاده های شهوتی و جنسیتی میکند ؟
رفقا ؛ یک سِرچی بزنید ؛ جنبش «بانوان سرخپوش» (leady in red) جنبش زنان صهیونیستی است که در برخی کشورها وجود دارد.
یکی از رفقا در نظراتش هم اشاره داشت :
شیطان به همراهان خودش فرمان میده که قرمز، (یعنی رنگ شهوت)، بپوشن و تو رساله آلیستر کرولی، پدربزرگ جرج بوشِ ملعون، هم ذکر شده؛ که طرف خودش مدعیه از طرف شیطان دریافت کرده، که قرمز رنگ منه و بگو که زنان بدکار و پیروانم بپوشن؛ نمونه شم الان تو اکثر فیلم های خارجی با عنوانThe lady in red یا بانوی سرخ پوش می تونید ببینید...
،،، ،،، ،،، ،،، ،،، ،،، ،،،

چرا از همین اول حجاب رو به بدترین و بدشکل ترین و بدرنگ ترین (به لحاظ جذابیتی و جذب) نحو ممکن معرفی میکنیم ؟؟؟
جناب رائفی پور میگفت طرف از اروپا اومده بود ایران میگفت باور کن این بدحجابای اینجا(ایران) منو بیشتر از زنان کشور خودمون تحریک میکنن !!!
بابا چشم ، حرفتون درست ، بچه ای که به سن تکلیف نرسیده در خیلی از مسائل راحت تره اما والله اینو من نمیگم تجربه ثابت کرده والله اون بچه دیگه نمیتونه به محض اینکه به تکلیف رسید سریع باحجاب بشه یا یه چادر سرش کنه ،،، به خدا نمیکنه ،،،یا اگر هم سرش کنه مثل خیلی از همین چادری هایی که ما امروز میبینیم که ای کاش هیچ وقت سرش نبود ، آبروی هرچی چادری هستند رو میبرن ... اگر چادرش نبود اتفاقا بهتر هم میشد ...
چه بسا که حق هم داره ، چون اینطوری و با لباسی راحت و رنگی بار اومده ،،، 
در نظر اولی ام هم گفتم ؛ فکر میکنم یه حدیث از امام صادق.ع. داشتیم میفرمودند که ما فرزندانمان را از 5 سالگی امر به نماز میکنیم شماها از 7 سالگی ...
در پوشش هم جای خود را دارد ،،، 
پوشش که فقط به پارچه به تن کردن نیست ،،،
به امام حسین.ع. ؛ پوشش به رنگ ، ترکیب ، شِما ، نما ، میزان جذابیت و... هم هست و هست و هست ،،، همه اش که صرف فقط پوشیدن چیزی نیست ///
پیامبر.ص. نمیگفتند در آخرالزمان زنانی وجود دارند که پوشیده اند اما عریان ؟؟؟
رفقا :
فرزندان از کوچکی به هرنوع سبک زندگی و پوشش که عادت کنند همان طور شکل میگیرند ،،، به خدا باور کنید همین طور است ،،،
فکر میکنم حاج آقای قرائتی بود ، ایشون میفرمود دختربچه ها رو تا قبل سن بلوغ با وضعیت های ناجور "لخت" می یارن بیرون اون وقت به محض روز و ساعت سن تکلیف یکدفعه حجاب سرش میکنند ،،، خب معلومه از ریخت چادر و حجاب که هیچی ، از ریخت خودت هم بدش میاد دیگه ، با این کارهای تناقضی ات ،،، از اسلام هم بدش می آید ...
بابا والله این طور نیست ،،،
چرا عده ای بد برداشتی دارند ؟؟؟ (اصلا منظور خاصی ندارم و خواهشا کسی به دل نگیرد ...
به خصوص در این دوره به نظرم از کودکی ، از کودکی ، باید حواسمان به ، دین ، ایمان ، پوشش و... بچه هایمان باشد ،،، 
هی نگوییم : بابا بچه است ، به سن تکلیف نرسیده ، نمیفهمه و... فلان و فلان ،،،
نه ، به خدا بچه میفهمه ، اعمال رو میبینه ، تو حافظه اش ذخیره میشه ،،،

ببینید ما در خیلی از مسایلی که به سادگی قابل حل است بعضی مواقع میمانیم یا به قول معروف در جا میزنیم ،،،
مثلا از من می پرسیدند چادر دانشجویی یا لبنانی خوب است یا نه ؟؟؟
یا چادر از نوعِ رنگی و یا براق خوب است یا نه ؟؟؟
چادر طرح دار خوب است یا نه ؟؟؟
مانتو خوب است یا نه ؟؟؟
پیوست هرکدام از سوالاتشان توضیحات و منطقِ واقعا غیرقابل قبول بود...
ببنید یکی از بحث هام با بعضی از رفقا این بود که :
یک مقداری بگردیم عقب ،،،
اصلا ما برای چه چادر سرمان میکنیم؟؟؟
یا برای چه حجاب برتن میکنیم ؟؟؟
یا...
قطعا جواب این خواهد بود که برای این چادر سرمان میکنیم و حجاب داریم و... که دست رد بر چشمان ناپاک و کثیف و مریض بزنیم و ...
خب حالا سوال اینجاست :
اگر بناست مثلا با چادر یا مانتو یا ...(هرچیزی که بلندی ها و... بدن را میپوشاند و باعث تحریک غرایز نیست) دست رد بر چشمان ناپاک و... بزنیم ، (سوال من دقیقا اینجاست) خب پس چرا همان را طرح دار ، یا رنگ دار ، یا آستین دار یا نگین دار یا... میکنیم ؟؟؟
ببینید ما توی این گیر کردیم و درجا میزنیم ،،،
ما باید این رو به بچه هامون یاد بدیم ...
ببینید حالا من نمیگویم باید حجابمان فیکس و دقیق مثل مثلا حضرت زهرا.س. یا حضرت زینب.س. باشد ، حرفم این است که حداقل خودمان را که میتوانیم شبیهه آنها کنیم ،، نه ؟؟؟
مثلا در روایات داریم ، که حضرت زهرا.س. برای ضروریات می آمدند بیرون و حتی هنگامیکه هم که می آمدند حجابشان طوری بود که عده ی زیادی از زنان دور تا دور ایشان حلقه میزدند و اصلا دیده نمیشدند !!!
این حد اقلش برای من خیلی سنگین بود /// چه حجابی ،،، واقعا دست رد بود برای نامحرمان و...
یا روایت داریم : از فرزند امام سجاد(ع) نقل شده است که وقتی جدّم امام حسین (ع) شهید شد زنان بنی‌هاشم در عزای آن حضرت لباس سیاه پوشیدند و این لباس را در گرما و سرما تغییر نمی‌دادند...(البحرانی، الحدائق الناظرة فی احکام العترة الطاهرة، ج 7، ص 118)
و یا داریم که : بعضی از رنگ ها نظیر رنگ "قرمز"، رنگى بود که پیامبر خدا آن را براى لباس، نمى پسندید...(سنن النبى، ص 133. (انه کره الحمره فى اللباس))
گفتم :
حالا من نمیگویم باید حجابمان فیکس و دقیق مثل مثلا حضرت زهرا.س. یا حضرت زینب.س. باشد ، حرفم این است که حداقل خودمان را که میتوانیم شبیهه آنها کنیم ،، نه ؟؟؟
حتی شاید خیلی شبیهه ... (در این حرفم نکات نهفته است که حتما با دقت بیشتر متوجه آن خواهید شد و...)
......................................................
باز هم از همه بابت زیادگویی و ... عذر خواهی میکنم ...
دعا بفرمایید که در این دوره ی خطرناک آخرالزمان عاقب به خیر شویم ...
التماس دعا ...
یا زهرا.س.

 

۹۲/۱۱/۲۱

نظرات  (۱)

سلام...
حدیث آخر اندکی جای تامل دارد؛ در هر حال قول معصوم است و بلاشک صحیح...
اما فکر می کنم یک جای کار نگفته مانده است...
آقای قرائتی علاوه بر صحبتی که شما گفتید حرف دیگری هم دارند: چرا باید زنانمان در محیط های زنانه با حجاب سنگین رفت و آمد کنند؟ مثلا چرا دخترانمان باید در دبیرستان دخترانه‌ای که هیچ مردی نیست با چادر و مانتو های سیاه باشند؟
حرف این جاست که تا این حد خشکی روح را به شدت آزرده می سازد...
در انتقاد به نظر اولتان عرض کردم:1) اگر دقت کنید مجلس زنانه است، چه لزومی دارد در مجلس زنانه دختربچه لباس مشکی به تن کند؟2) به نظر می‌آید پدر و مادری که به این خوبی رو گرفتن را به بچه‌ی کوچکشان یاد داده اند در اجتماع هم مراقب پوشش او هستند( دقت کنید که همین طرز پوشش در اجتماع ممکن است برای همین بچه هم مفسده داشته باشد و عادت کند به این نوع پوشیدن و بیرون آمدن؛ ولی در مجلس زنانه شاید جای تامل بیشتری داشته باشد)
حرفم این است که با این حرف ها و خشک برخورد کردن ها شاید درست نباشد روح بچه‌هایمان را زیادی خسته کنیم؛ اسلام را برای تمام عمر می‌خواهند نه برای یکی دو ساعت...
پاسخ:
سلام
متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی