والپیپرز! [خادم الزهرا]

طراحی و گرافیک مذهبی

والپیپرز! [خادم الزهرا]

طراحی و گرافیک مذهبی

والپیپرز! [خادم الزهرا]
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۰۱ ق.ظ

طرح پیشین

در...

 

  • میزان تناسب با صفحه نمایش اندرویدenlightenedenlightenedenlightened (3 از 5)اندروید

​ادامه مطلب...

زیر باران دوشنبه بعد از ظهر

اتفاقی مقابلم رخ داد...

وسط کوچه ناگهان دیدم

زن همسایه بر زمین افتاد

سیب ها روی خاک غلطیدند

چادرش در میان گرد وغبار

قبلا این صحنه را...نمی دانم

در من انگار می شود تکرار

آه سردی کشید،حس کردم

کوچه آتش گرفت از این آه

و سراسیمه گریه در گریه

پسر کوچکش رسید از راه

گفت:آرام باش! چیزی نیست

به گمانم فقط کمی کمرم...

دست من را بگیر،گریه نکن

مرد گریه نمی کند پسرم

چادرش را تکاند، با سختی

یا علی گفت و از زمین پا شد

پیش چشمان بی تفاوت ما

ناله هایش فقط تماشا شد

***

صبح فردا به مادرم گفتم

گوش کن ! این صدای روضهء کیست

طرف کوچه رفتم و دیدم

در ودیوار خانه ای مشکی است

***

با خودم فکر می کنم حالا

کوچه ی ما چقدر تاریک است

گریه،مادر،دوشنبه،در،کوچه

راستی! فاطمیه نزدیک است...

حمیدرضا برقعی

نظرات  (۶)

۰۳ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۱۴ محمد حسن رجب پور

چه شعر پر معنایی

زیبا بود

۰۴ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۲۵ پایگاه فرهنگی عماریون
سلام علیکم همسنگر
در صورت تمایل به درج بنر یا لینک ما در راه قدم برداشتن در مسیر فرهنگی به ما اطلاع دهید تا در این مسیر با یک دیگر قدم برداریم
در صورت تمایل به ما اطلاع دهید
یا علی مدد
۰۸ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۱۹ تک تیرانداز
سلام.
خسته نباشی.
طرحهات حرف ندارند.
لطفا به سنگر تک تیرانداز هم سر بزنید.

درود داداش

درود

اجرت با آقامون امام زمان عج

                                    ایشالا ک نوک قله ئ موفقیت همومیبینیم

                 

 

                                                      منتظر طرح های چون پیش خوشگلتم

                                                                               یازهرا

پاسخ:
ممنونم اخوی خوب!
۱۵ اسفند ۹۲ ، ۱۵:۵۵ محسن همتی ها
سلام سعیدجون
من تازگی کدهای بلاگ هم بنویسم 
می تونی یه سر به سایت موسسه بزنی 
یا به دو آدرس زیر بری و کارام رو ببینی 
امری بود در خدمتیم 
kazemipub.blog.ir
nunvalghalam.blog.ir 
درضمن وبسایت نون و القلم را تازه دارم طراحی می کنم.
پاسخ:

سلام حضرت محسن!

خیلی مخلصیم

* در مورد وبلاگ نشر شهید کاظمی http://kazemipub.blog.ir/ :

-از لحاظ رنگ بندی خیلی عالیه و رنگ ها کاملا با هم تناسب دارن

- اصل اسلاید شو توی بیان یه کار متفاوته ...

- حالت اسلاید شو خیلی خوب و دلنشینه

- اینکه سقف مسجد شیخ لطف الله به نوعی برند وبلاگ شده خیلی خوبه

- هدر خوبه ولی دو تا نکته در موردش: 

1. از طرفین باید محو بشه (مثل پایینش) 

2. بهتره برای عکس کتاب به جای برش زدن از مود «multiply یا darken» استفاده کنی.

- اگه دکمه ها یکم تخت تر باشن به نظرم تناسب بیشتری با کلیت وبلاگ داره

- اگه فوترم بتونی بندازی که خیلی عالی میشه

* در مورد وبلاگ نون والقلم nunvalghalam.blog.ir :

- رنگ بکگراند گرمه بنابراین نظر اولیه رو جلب میکنه که این خوب نیست

- دکمه ها همون مشکل قبلی رو دارن

- فونت کتاب ماه خیلی خوبه

- پایینش خیلی یهویی تموم میشه!

یا زهرا

سلام علیکم
اجرتان با بانو إن شاءالله!
بنده هم وبلاگی درست کرده ام که بتوانم در آن در وسع خودم حرفی از بانو بزنم.
دوست دارم سربزنید و با نظرات و پیشنهاداتتان حمایت بفرمایید!
یازهراجانم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی