والپیپرز! [خادم الزهرا]

طراحی و گرافیک مذهبی

والپیپرز! [خادم الزهرا]

طراحی و گرافیک مذهبی

والپیپرز! [خادم الزهرا]
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳ ق.ظ

(پست موقت) غیر والپیپر!

گربه

کمی که به خودم کش و قوس میدهم تقریباً توانسته ام از پس تنبلی صبح یک روزِ پاییزیِ تعطیل بر بیایم؛ نشسته کار هایم را مرور میکنم و طبق معمول فکرمیکنم: یک روز تعطیل برای انجام خیلی از کار های عقب مانده کافیست...

سوییشرت سرمه ای اسپرت دوستم را برمیدارم به سمت نانوایی؛ یک صف طولانی برای کشتن نیم ساعت ایده آل و البته ناخوشآیند است! در راه چند نفر عید را تبریک می‌گویند و من هم.

داخل اتاق یک تخت گوشه ی اتاق نشسته و چند جای پهن وسط اتاق دراز کشیده اند. یک نفر هم با دیدگاه های روشنفرکرانه اش طبق معمول آنسوی اتاق خواب است! پرده ها کشیده، اتاق تاریک و از لای پرده شعاع نوری خودش را به داخل می اندازد!

لباس  هایم را که عوض میکنم برمیگردم. یک لحظه خشکم میزند. دقیق تر نگاه میکنم. نه! اشتباهی در کار نیست. یک گربه ی خردلی با راه راه های مشکی وسط تشک های پهن کف اتاق دراز کشیده و ... خوابیده!

خواستم در اتاق را باز کنم و با یک نهیب بیرون بیندازمش! ولی همان لحظه دقیق تر به او نگاه کردم؛ خوابیده! آرام و بی حرکت! فقط پهلوهای متصل به سینه اش به نشانه ی حیات بالا و پایین میرود! شُش های کوچک تری نسبت به هم اتاقی ام دارد به همین دلیل توازنی بین حرکت پهلوهایش با خروپف های هم اتاقی ام وجود ندارد!

روی تخت مینشینم و خیره خیره به او نگاه میکنم! فکرمیکنم: چقدر در آرزوی جای خواب اینچنینی ای بوده؟! طی یک سال چقدر باید شانس بیاورد تا بتواند یک ساعت داخل جایی که گرم تر از بیرون است بخوابد؟ گربه خواب هم میبیند؟ (اینجا گربه تکان میخورد و حالت خوابش را عوض میکند؛ دقیقا مثل خوابیدن های ما!) فرزندانش کجا هستند؟ شوهرش/زنش چه میکند؟ در مرام گربه ها شب را تنها در جای گرم و نرم خوابیدن نامردی نیست؟ و چندین پرسش دیگر در یک لحظه به سویم هجوم می آورد! گربه تکان میخورَد، اغلب چمبره زده و سرش روی پایش است ولی گاهی هم آزادانه ولو میشود! 

آخر هم با خودم میگویم چقدر خوب است که خیلی ها به جای انسان گربه باشند! آرام، بی آزار و بدون تأثیر بر روابط اجتماعی و انسانی! (گربه بیدار میشود و به من خیره میشود، اتگار ترسیده، من هم آرام نگاهش میکنم بعد چند لحظه نه دنبال راه فراری میگردد نه به سمتم حمله میکند تا اقدام پیش‌دستانه انجام دهد! فقط چند لحظه ی دیگر نگاه میکند و آرام میخوابد!) 

افسوس میخورم که چرا nikon 3200  ندارم تا در این نور کم بتوانم تصویر این گربه را به عنوان شخصیت الگو برای خیلی آدم ها ثبت کنم! باز مجبور میشوم به وصف کردن! روی پنجه هایم آرام به سمت کمد میروم و لپتاپم را برمیدارم. و برمیگردم روی تخت. صفحه ی بلاگ را باز میکنم، میزنم ارسال مطلب جدید و مینویسم:

کمی که به خودم کش و قوس میدهم تقریباً توانسته ام از پس تنبلی صبح یک روزِ پاییزیِ تعطیل بر بیایم؛ نشسته کار هایم را مرور میکنم و طبق معمول فکرمیکنم: یک روز تعطیل برای انجام خیلی از کار های عقب مانده کافیست...

۹۳/۰۷/۲۱

نظرات  (۶)

۲۱ مهر ۹۳ ، ۱۹:۴۴ حسن امکانی
سلام!
باتبادل لینک موافقید؟ لطفااطلاع بدید...
آدرس وب ما: http://farslearn.com با نام: آموزش آنلاین
پاسخ:
سلام
نه زیاد!
۲۱ مهر ۹۳ ، ۲۱:۲۰ حسن امکانی
با نام: خادم الزهرا لینک شدید

ممنون میشم با نام: آموزش آنلاین لینک فرمایید

۲۲ مهر ۹۳ ، ۱۰:۱۳ گلبرگ دانلود
سلام بر شما دوست گرامی ،
به جهت حمایت از ما، از شما دوست عزیز تقاضا داریم جهت دانلود فایل (هر فایلی که اگر در سایت ما نبود می توانید در خواست دهید تا در سایت قرار داده شود) می توانید از سایت ما یعنی گلبرگ دانلود ، دانلود نمایید. و این کلیک رنجه شما باعث دلگرمی و پیشرفت ما خواهد شد ...
یامهدی (عج)
پاسخ:
سلام جالب بود!
۲۲ مهر ۹۳ ، ۲۱:۴۰ قلمداد ظهور
چــــــــــــــــــــــــــــــوم...!
دست به قلمتو عشق است حاجی
راستی
مزدوج شدیم رفت پی کارش...!
دعا بفرمائید...
پاسخ:
به به به به!
زنگ میزنم خدمتت بزرگوار...
۲۲ مهر ۹۳ ، ۲۳:۱۴ نرگس زهرا
 سلام
آرام و بی آزار بودن خوبه ولی بدون تاثیر روی روابط اجتماعی و انسانی همیشه خوب نیست اگه تاثیر گذار نباشه دیگه بود و نبودش فرقی نمیکنه ...

واقعا خواب می بینن؟!
پاسخ:
سلام
منظور این بوده که بعضی ها اگه گربه باشن بهتر از اینه که تأثیرات این شکلی بذارن روی روابط اجتماعی!
اولئک کالأنعام بل هم اضل!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی